sobota 16. března 2013

*Random*.. mé NEJ z tohoto týdne!

Ahoj :) Tak tu máme další krásný den a s ním přicházím s... Pro dnešek tu mám Random!!
Příspěvky tohoto typu mám velmi ráda i u jiných blogerek a myslím, že opravdu nejsem sama...


Pravda, že tuto nádhernou kytici jsem dostala od mé kamarádky už k svátku, což bylo v listopadu, ale tento týden jsem si pochutnala na posledním kousku...
Když už jsme u těch dobrůtek, nesmím zapomenout na mou milovanou kombinaci KOKOS a BÍLÁ ČOKOLÁDA!! Proto ve čtvrtek, kdy jsem večer byla doma, jsem si rozbalila tuto dobrůtku a mlsala..
K tomu pustila CD, mé nejmilejší a zbožňované ADELE! Jí a ten její božský hlas miluji už celé dva roky a stále mě baví..


A na gauči se zahřívala mým oblíbeným zeleným čajem Ahmad Tea...


Po celém dnu jsem si odpočinula, odreagovala a prosila "toho nahoře", ať už nám dopřeje trochu toho léta, slunce a teplé dny, jako na této fotce...:))


P.S.: Pěkný den, krásky! :)

A co vy? Co říkáte na články tohoto typu? Jaký máte víkend?? Těšíte se na léto?


Nicol xoxo


6 komentářů:

  1. to sú krásne fotky:)) mala si super týždeň:) a už nech tu je to leto:) lebo z tejto zimy som už na nervy:(((

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Veru :)) Za oknem to vypadá tak krásně, už jako v létě, ale venku je stále pěkná zima a to už mě vůbec nebaví!! =/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jako ty lizatka sou super ...

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo