čtvrtek 4. dubna 2013

P.I.N.K Nails

Pozdě, ale přeci!! :)
Jelikož si lakuji nehty často a ráda, tak tu pro vás mám další inspirační post
Jak jinak, než "lakovací"! :)


Tentokrát jsem si vzala do parády laky v nejrůznějších odstínech růžové.
Na ukazováček jsem použila lososový Golden Rose Rich Color(č.07), na prostředníček sv.růžový Maybelline NY  Colorama(č.26), který jsem poté "namočila" do třpytek a zbytek nehtů jsem nalakovala zářivě růžovým Show Your Feet od Essence(č.20).


Pod všechny tyto barvičky nejdříve přišel několikrát zmiňovaný zázrak od Sally Hansen, podkladový zpevňovací lak. Díky tomuto laku mi nehty vydrží až 6 dní v celé své kráse. Maximálně mou vinnou poškozené špičky, které na první pohled ani nevidíte. Je to má jednička!!
Jako poslední vrstvu jsem nanesla top coat od Essence. Kombinace těchto dvou laků dokáže zázraky! 
Výdrž až 6-7 dní (nehty se dají ještě ukazovat na veřejnosti :))






P.S.: Pěkný den, krásky!

A co vy? Jak se vám líbí tyto nehty? Kombinujete také barvičky? Znáte tyto laky?
Pokud by jste měli zájem o recenzi některého laku z tohoto článku, stačí napsat. :)


Nicol

6 komentářů:

  1. máš ich krásne, kludne by mohli byť aj všetky také bledoružové s trblietkami (ale neviem, komu by sa to chcelo odlakovávať, že :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) taky by se mi to líbilo..i jsem o tom už uvažovala, ale vždy mě odradí právě to odlakovávání...:D :)

      Vymazat
  2. Nádherné! :) to se ti povedlo :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo