úterý 26. listopadu 2013

Rimmel STAY Matte

Zdravím všechny! :)
Tento rok vládne podzimu vše matné! Laky na nehty, stíny, rtěnky, make-up..prostě celkové líčení! Mám dny, kdy se tímto řídím, někdy mám naopak náladu na třpytky a lesk. Určitě už jste slyšeli o novém make-upu od známé značky RIMMEL- Stay MATTE!! 


Už když jsem ho prvně uviděla u jedné blogerky, tak jsem si řekla, že v budoucnu bude můj, jelikož mě před nějakou dobou začal trápit lesknoucí se makeup, po chvilce nalíčení. Bylo řečeno, že pokud s tím má někdo problém a touží po matném vzhledu, tak toto je to pravé. Vím, že mi to nikdo nemohl zaručit, jelikož na každého vše působí odlišně, ale nějak se mi tento make-pu  zašil v hlavě. Nechala jsem tomu volný průběh a stále jen v drogeriích chodila kolem a rozmýšlela jaký bych si koupila odstín, až jednoho dne má drahá kamarádka přišla, sáhla a neodešla s prázdnou. Po jejím hodnocení jsem se rozhodla i já a pořídila si jej také. A co následovalo poté??...ZAMILOVALA JSEM SE!

Odstín jsem si vybrala střední, což je 200 Soft Beige. Na následující roční období, akorát!
Konzistence je odpovídající matujícímu make-upu, přesně taková, jakou si pro tento druh představuji. Tužší a pěnová, tak bych ji popsala.
Díky této vlastnosti krásně kryje. Kdyby kryl více, bála bych se u tohoto make-upu, že bude působit jako maska. Myslím, že zcela dokonalý bude na bezchybné pleti!! Na to, že já ji mám opravdu problematickou, tak kryl obstojně a byla jsem spokojená
S výdrží je na tom podobně!! Díky husté textuře se krásně aplikuje a vydrží opravdu dlouho, celý den, řekla bych. Jak jsem se zmiňovala, v posledních dnech jsem musela během dne neustále pudrovat, ale s tímto zázrakem už ne! Max. jednou v pozdních hodinách.
K dostání je v drogeriích Rossmann a DM za krásných 129kč







První fotka je upravena filtrem, takže na ni pleť vypadá dokonale. Zde přidávám foto tváře, kam jsem make-up nanesla, ještě bez aplikace pudru STAY Matte. Červené flíčky po použití tohoto dua nejdou téměř vidět. Věřím, že tato dvojka mi bude dlouho dělat společnost..;)


A co vy? Znáte tento produkt? Máte jiný matující make-up pro vás č. 1??

xo Nicol

6 komentářů:

  1. Kosmetika je opravdu taaak individuíální :) Já tento MU nesnáším a podle mě dělá absolutně nepřirozený efekt... :))

    Giveaway o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím jen souhlasit! :) Pravda je, že každému sedne něco jiného a jedna věc může na každém být uplně odlišná..Už i já sama mám s tímto zkušenosti. Nikdy nikomu nic nevnucuji, vždy jsou vše jen mé dojmy a jak to působí na mě. :)
      Nicol

      Vymazat
  2. můj nej nej nej oblíbenější makeup :D je skvělej, ne jak ty ostatní bahnitý sračky :D je krásně sametový, kryje bezvadně.. :) souhlasím s tvojí recenzí

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle vzoreček jsem měla v časopise a musím říct, že prostě musím mít! Je skvělý a přesně odstín 200 je akorát. Ani moc ani málo :)

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo