úterý 16. července 2013

summer nails

Zdravím!! Jak si užíváte letní dny? Já musím říci, že parádně...užívám slunka a relaxuji v přírodě.
Jelikož se léto začalo už nějakým způsobem před nějakou dobou projevovat, popadla mě ta správná letní nálada. :) Začala jsem pokukovat po nových věcech na sluneční dny, nějaké té doplňky a hlavně pokukovat po dovolené u moře! S prvním slunkem jsem i nehty začala více lakovat a střídat všechny letní barvy. Jednou z těch mých TOP výrazných je (neon) růžová, s kombinací stříbrného laku je to úžasné, plus opálená pleť!..Miluji léto!! 
Laky: 07 Golden Rose- Rich Color a Disco Ball od NYCu
Pro dnešek je to vše..upaluji se plácnout k vodě! ;)

P.S: Pěkný den, krásky!!









Na závěr přidávám píseň, která mě doprovází v těchto krásných letních dnech!! Myslím, že výstižná pecka!

A co vy? Také si dokážete pohrát s laky na nehty?? Líbí se vám tato kombinace??


Nicol xox

8 komentářů:

  1. krásna kombinácia :) ja ju tiež často nosím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta kombinace je skutečně parádní! Moc se mi to líbí a na léto jsou barvičky jak dělané ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, opravdu krásné:)
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Riadne parádne ! :O

    GIVEAWAY WITH OASAP.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo