pátek 9. srpna 2013

TAG - jedno slovo

Jelikož se nám trochu pokazilo počásko, tak má první cesta zamířila domů...všude dobře, doma nejlíp! :)
Většinou posty typu TAG si jen pročtu, ale sama je neplánuji..tento mě ovšem pobavil u známých blogerek "Lucietheshoesmaniac" a "Labradoory" - zajímavý a stručný, hlavně stručný!! Proto jsem se do něj pustila také...Jdeme na to.

 1. Tvoje vlasy? Dlouhé.
 2. Oblíbená věc? Mobil.
 3. Sen z minulé noci? Nepamatuji.
 4. Oblíbené pití? Frisco.
 5. Vysněné auto? Kia.
 6. Místnost, ve které se teď nacházíš? Pokoj.
 7. Tvůj strach? Pavouci.
 8. Co bys chtěla být za 10 let? Já.
 9. S kým jsi trávila včerejší večer? S mamkou.
10. Co nejsi? Zamilovaná.
11. Poslední, co jsi dělala? Jedla.
12. Co máš na sobě? Oblečení.
13. Tvoje oblíbená knížka? Gossip Girl.
14. Poslední, co jsi jedla? Těstoviny.
15. Tvůj život? Krátký.
16. Tvoje nálada? Průměr.
17. Tvé léto? Zajímavé.
18. Kdy ses naposledy smála? Včera.
19. Nejoblíbenější víkendová činnost? Válení.
20. Tvůj počítač? Časožrout.
21. Pivo? Ovocné.
22. Zima? FŮJ!
23. Dovolená? Bude.
24. Ve tvé posteli? Plyšáci.
25. Láska? Navždy!



Doufám, že jste se pobavili stejně jako já...:)))

P.S.: Pěkný den, krásky!!






xoxo Nicol


1 komentář:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo