úterý 10. prosince 2013

Christmas TAG

Zdravím andílci!
Jak se připravujete na Vánoce- Štědrý den? Já musím říct, že tento rok  jsem opravdu ve stresu. U mě se teď koná taková náročnější změna a nevím jak tu přípravu na Vánoce zvládnu, k tomu 23.12 ještě do práce. No bude to vše hrrrr, proto se snažím teď péci jak jen to jde, i když mám pocit, že do svátků polovina cukroví zmizí. :)) 
Dnes jsem si připravila takový oddechový post-VÁNOČNÍ TAG! Už jsem ho spatřila  u několika blogerek a velice mě zaujal a ihned jsem věděla, že jsi ho také vypůjčím. :) 


1. Jaký film je v období Vánoc tvým nejoblíbenějším?
Mým nej vždy byl, je a bude "Sám Doma"..:) Taková klasika, ale už druhým rokem mu dosti konkuruje "Šťastný nový rok"! Už se na něj těším!!

2. Jaká je tvoje oblíbená vánoční barva?
No jedna rozhodně není, určitě základem je červená, zelená, zlatá a stříbrná! Ty jsou TOP vánoční.

3. Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečením nebo se hezky a společensky oblékneš a upravíš?
Na ŠV každý rok a celý můj život jezdíme k babičce domů, takže vždy se snažím vypadat trochu k světu a dám si záležet na vzhledu a už den, dva přemýšlím o outfitu, nehledě na to, že pořizujeme fotky, které jsou památkou na celý život! :))




4. Pokud bys tento rok mohla koupit jen jeden dárek, jen jedné osobě, pro koho by byl?
Byla by to má neteřinka. Zlatíčko, které zažije druhé Vánoce. Minulý rok je ještě tolik nevnímala, letos o to nemám strach..Vyhlídla jsem pro ni velikého plyšového "chundelatého" medvěda..(i já sama bych si ho pořídila)

5. Otevíráš své dárky večer nebo ráno a v kolik?
Vždy večer, po večeři. Bylo tomu tak vždy, možná tuto tradici změním až budu mít své bydlení (rodinu). Jelikož večeříme na Štědrý den mezi 5-6, tak rozbalování dárků vychází cca na půl 7.



6. Upekla jsi někdy chaloupku z perníčků?
NE! Perníkové cukroví nepečeme..nikdy mě to nějak nelákalo a chaloupku? S tou bych asi po chvilce mrskla.:D

7. Co děláš o vánočních prázdninách?
Nic extra, tím, že jsem už ze školy "venku", tak nějak vánoční prázdniny neřeším.

8. Máš nějaké vánoční přání?

Mám! Kromě zdraví, lásky a pohody v rodině, mám, ale to si nechám pro sebe! :))

9. Jaká je tvoje oblíbená vánoční vůně?

Skořice, jablko a vanilka...Vůně, které o Vánocích vyhledávám všude.

10. Jaké je tvoje oblíbené vánoční jídlo/pochoutka?
Jendoznačně cukroví a štrůdl! Ach, to bude po novém roce zase hubnoucích procesů...



Jak se vám tento TAG líbil?

XO Nicol


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo