sobota 1. února 2014

Oh My Gem!!

Zdravím vás zlatíčka! :)
Jak se daří? Víte, co mě opravdu naštvalo?? Ihned poté, co jsem odstrojila stromeček, napadl sníh...je tohle snad zákon schválnosti?

Sice po delší době, ale přece jsem si připravila článek on lacích od MS, které jsem měla možnost vyzkoušet díky zlaté Tyně a balíčku právě od ni. Jedná se o kolekci Oh My Gem, jež se v našich drogeriích vyskytuje už dlouho. Tento balíček mě opravdu překvapil, ale i jsem byla neskutečně naštvaná..den před tím, jsem podlehla a pořídila si zlatý odstín 001. Následující den otevřu balíček a při mém "štěstí" najdu zlatý -STEJNÝ odstín 001 a druhý modrý 004. Ha. No nevadí s mou blonďatou kamarádkou jsme to šikovně vyřešily..Laky jsou to ovšem ale krásný, všechny. Ačkoliv zelenou opravdu nemusím, tak i ta má své kouzlo, hlavně o vánocích s červenou vypadaly opravdu kouzelně! Já jsem ale majitelkou zlatého a modrého odstínu a za ně jsem ráda! :)

První jsem odzkoušela zlatý. V kombinaci s tělovým. Nic extra výrazného, ale jemná a obdivuhodná kombinace to byla!


Poté na řadu přišel modrý! Má své kouzlo, ačkoliv jsem spíše na růžovo-fialkové odstíny, tak tento měl v kombinaci s černou i můj obdiv. 


A jinak? Klasika třpytkatý lak. Dlouhotrvající, špatné odlakovávání, krásný třpyt!
K dostání jsou ve vybraných drogeriích za 29.90kč. Nádherná cena!

P.S.: Pěkný den, krásky!!

A co vy? Máte některý z těchto laků? Jaký se vám líbí odstín? 


xo Nicol







2 komentáře:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo