úterý 19. března 2013

LOVE BITTEN Victoria's Secret

Ahojky, čténářky! :)
Jak se máte? Mě teda už pekelně tohle počasí nudí!! Kde máme to krásné, barevné jaro?? Snad už za rohem :)

V dnešním článku vám představím pro mě neodolatelnou a jedinečnou vůni LOVE BITTEN od Victoria's Secret. Tuto vůni jsem si pořídila předminulý rok (neskutečné, jak to letí) v USA. Narazila jsem na ni úplně náhodou, když jsem se šla podívat do krámku Victoria's Secret na spodní prádlo. Obchůdek byl rozdělen na dvě části, jedna byla věnována spodnímu prádlu a oblečení, ta druhá právě těmto kosmetickým věcem. Byla jsem jak v ráji, ostatně jako všude jinde! :) hi. 

A zde máme celou sadu LOVE BITTEN!..

Dnes lituji, že jsem si pořídila jen tělový sprej/ vůni a tělové mléko, které jsem ještě darovala kamarádce.
Proto si voňavku šetřím, ale zároveň užívám! V létě to budou dva roky a stále tam zbyteček mám. :)
Vůně je nepopsatelná, vždy když si k ní přivoním, jsem zpátky tam v Americe. Je sladká a poznatelná, jelikož je výjimečná..Každý, kdo ji už znal, vždy poznal, že právě JI na sobě mám! :))



Jak můžete vidět na spodní fotce, tak balení je veliké..250ml. Což je nevšední, ale hlavně výhodné a NAVÍC!!...obal je plastový, takže nehrozí žádné rozbití.


Aplikátor je klasický "rozprašovač", tento mi maximálně vyhovuje! Díky tomuto provedení aplikujete množství přiměřené. Stačí 2-3 střiky a vůni cítíte až až..:)


Jak můžete vidět na spodní fotce, existuje více druhů/ vůní!
Tehdy jsem si nemohla vybrat, tak jsem sáhla po modrém provedení! Někdy do budoucna, když bude příležitost, vím jistě, že sadu si znovu pořídím..možná tu samou, možná jinou!! Jsou to neodolatelné a jedinečné vůně!!


P.S: Pěkný den, krásky! :)

A co vy? Slyšeli jste někdy o těchto sadách? Líbí se vám?

Nicol


2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji! :)) To ano, má! Krásné, luxusní! :)) Ale ta vůně je ještě krásnější...

      Vymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo