sobota 23. března 2013

NEW IN...

Zdravím všechny čténářky! :))

Konečně dnes svítí to slunko a nálada je alespoň trochu lepší!Opravdu mě ta zima už unavuje...
Proto jsem si tento týden udělala malou radůstku..no, možná jich bylo víc! :)
V týdnu jsem vyrazila do města, jelikož jsem si potřebovala něco zařídit a zároveň jsem si byla v lékárně pro vitamínky, spíše pro doplněk stravy ve složení vápník, hořčík zinek. Tuto kombinaci tablet jsem už užívala. Jednou za čas je dobré nějaké takové tabletky, neboli doplňky stravy si pořídit. Protože jsem teď dobrala můj milovaný BIOSIL, na který nedám dopustit, tak jsem to chtěla zase chvíli prohodit.
K čemu jsou tyto tabletky?
*přispívá k udržení zdravých kostí a zubů
*pomáhá udržovat zdravý stav kůže a pomáhá při hojení ran
*udržuje správnou funkci nervové soustavy

Spolu s těmito tabletkami jsem si pořídila dva laky letních barev. Krásnou meruňkovou a zelenkavou mint. Jak už jste mohli zpozorovat tak takovéto barvičky budou letos v kurzu, proto ihned byly v mém košíku. Pořídila jsem je zde u nás v jednom krámku, kde nenajdete značkovou kosmetiku, ale vždy si něco vyberete. :)

Když jsem se další den v týdnu vydala opět do města, to už byla plánovaná cesta do Rossmannu.
Díky jedné úžasné blogerce Elizabeth, jsem musela mít tuto rtěnku Glow neon od Essence, o které se už můžete dozvědět více v mém úterním postu!:))

P.S: Pěkný den, krásky!


A co vy? Líbí se vám mé úlovky z nynějšího týdne? Těšíte se stejně jako já na léto?? :)


xoxo, mějte se krásně! :))


Nicol

2 komentáře:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo