čtvrtek 23. května 2013

curly hair & neon nails

Posílám pozdrav!

Konec týdne za rohem a....a nic vlastně. Jelikož, mám volno pořád. ;) Tady u nás v Teplicích se tento víkend koná Lázeňská sezóna! Tzn: stánky, kolotoče a miliony lidí, ale stejně to naše lázeňské město okouknu.
Snad vyjde počasí a bude to fajn. Nevím jak u vás, ale tady ne a ne zasvítit slunce..V neděli bylo krásně "azuro" a jinač celý týden jak na podzim. Nuda!!
 "Léto" je tu a k němu patří výrazné a bláznivé barvy a takové nejvíce používám při lakování nehtů. Miluji, když je pokožka opálená a vám svítí nehty na dálku (budu to opálení muset dohnat)!! :))
Před týdnem si začal fén trucovat a řekl si, že mě prostě pozlobí. Bez fénu je to konec, spíš mají konec mé upravené vlasy. Jelikož, když si umyji vlasy, na řadu jde ihned fén! Bez něj nemám vlasy, ale jeden veliký "rozcuch" na hlavě. Jediná možnost záchrany byly kudrnaté vlasy (alespoň trochu upraveně vypadají). Proto už týden mi dělá společnost cop a vlny na hlavě. Musím říct, že na tu pohodlnost- nefénování jsem si rychle zvykla...

P.S: Pěkný den, krásky!





A co vy?? Jak se vám líbí neonové barvy na nehtech?? Rovné nebo kudrnaté vlasy??

Nicol

2 komentáře:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo