pátek 24. května 2013

Odměna za nic

Zdravím všechny!
Jak se daří?? Co plánujete na víkend?

Že bych si zrovna něco zasloužila se říci nedá, ale.....potřebovala jsem to, ale opravdu potřebovala!! 
Víte, jak to myslím, ne??? ;)
Ještě z narozenin jsem v peněžence ponechala pár korun a už tam byly moc dlouho, takže musely pryč. Šla jsem městem a došlo mi, že potřebuji nějaké pohodlné botky, něco jako baleríns. Tak jsem zašla do obchůdku a vzala první pohodlné a neutrální botky, co jsem viděla. Kdybych pokračovala dále, tak mám se nerozhodnu a opět odejdu s prázdnou..V též krámku mě zaujalo výrazně oranžové tílko s kamínky. Jelikož jsem ten del byla krásně opálená (ještě ze mě nebyl loupáček), tak mi skvěle sedla barva a ihned mělo triko majitelku. :)
Takové procházky po městě miluji. No a pak už jsem raději pokračovala o dům dál...
Odměna? Ne! Radost!!

P.S: Pěkný den, krásky!




A co vy a odměny za nic?? Víte o čem mluvím??

Nicol xoxo


4 komentáře:

  1. very nice;)

    would you like to follow each other? please tell me if you follow ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Brzy si také musím dát odměnu za nic :)
    Krásnéé věci jsi si pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  3. to tilko je teda perfektni! na leto bude idealni, uz aby se zas oteplilo!!
    rada bych te ke mne na blog pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie!!:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, chce to už sluníčko! :) Moc děkuji za pozvání, určitě to omrknu, skvělá nabídka! :)
      Nicol

      Vymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo