pátek 21. června 2013

Manhattan PERFECT CREAMY & CARE

Krásný den, všem!!
Únavná vedra jsou pryč a my si nyní máme užívat deště a mraků. Tohle nám prý mělo stačit.
Dnes jdu za prťatama později a když vidím, jak to tam venku vypadá, tak se mi vůbec nechce...Mám tedy momentálně svou chvilku ještě v posteli s kafčem.
Dnes vám chci představit sladce růžovou rtěnku značky Manhattan, kterou jsem dostala (mimo jiné) k narozeninám od mé blonďaté polovičky, známe blogerky kkiss. Myslím, že se skvěle trefila do barvičky, jelikož mně ty výraznější červené prostě nesednou. Raději jemné nude, světle růžové apod. Tato barva je krásná k opálenější pleti. Skvěle se kombinuje s výraznějším, ale také s jemným líčením. Jelikož je to rtěnka a ne balzámek, tak je potřeba pod ni aplikovat bezbarvý balzám, tak to alespoň dělávám já. Pak přijde ona sama krasavice a na ni jako poslední vrstvu aplikuji bezbarvý lesk, někdy také jemně meruňkový a výsledek je super!! Výdrž je chválihodná, ale já sama jsem zvyklá si věčně něčím přetírat rty, tak tomu vždy bylo a bude. :)

P.S: Pěkný den, krásky!









Jak se vám líbí tato barva? Máte raději tyto jemné, nebo výraznější červené??

Nicol

2 komentáře:

  1. pekný rúž, ja síce tieto chladné bledoružové odtiene až tak nemusím, ale tak je to vec osobného vkusu :)

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo