čtvrtek 13. června 2013

Mineral Bronzing Powder Victoria's Secret

Jeden z pokladů mých malovátek!!! Jedná se o bronzový pudr od VS. Poklad všech pokladů, co se této skupinky šminek týče. Pořizovala jsem si ho v USA. Když jsem si ho půjčila od mé známé, ihned jsem se do něj zamilovala, proto následující den jsme navštívily krámek VS a pořídila si ten svůj. 


Mám ho už celé dva roky a stále je ho dostatek. Minimálně mizí a za to jsem moc ráda. Od té doby, co ho vlastním je můj každodenní pomocník a jsem s ním maximálně spokojená. Minerální zapečený produkt s mramorovým povrchem, co ihned rozzáří pleť a dodá ji opálený vzhled. Nepoužívám ho na celý obličej, jelikož je celkem třpytivý, ale jen na tváře, nos a čelo. Stačí se jen štětcem nepatrně dotknout a nános je dostatečně viditelný..Můj nej nej nej na nejen letní dny!!! Miluji ho!

P.S.: Pěkný den, krásky!








A co vy? Vlastníte také bronzový pudr? A jaké značky?

Nicol xoxo


1 komentář:

  1. Veľmi dobre vyzera...:) taktiez som si priniesla podobny z usa akurat , ze je ukonceny velkym stetcom teda nie je taky klasicky ale tiez je fajn :)

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo