úterý 24. září 2013

Essence linky na oči

Ahoj! 
Dnes mám pro vás připravený článek týkající se líčení. Jedná se o linky značky Essence ve fixu.


Jedny linky jsem doma už vlastnila. Jsou to tekuté linky od též značky (článek v budoucnu). Chtěla jsem ale  něco jiného, jelikož úplně spokojená jsem s těmito nebyla a chyba byla ale ovšem na mé straně. Vždy při aplikaci jsem je měla všude, linka byla širší, než by měla být. Proto jsem si chtěla pořídit linky ve fixu. V dobu, kdy jsem začala po nějakých pokukovat se zde objevil článek u jedné blogerky (vůbec už netuším u jaké) o těchto. Proto jsem si ho pečlivě přečetla a měla jasno! Nechtěla jsem moc investovat, když jsem nevěděla, jak mi budou vyhovovat, proto jsem byla ráda za tyto. Následující den jsem se je vydala pořídit. Navštívila jsem drogerii Rossmann a ihned je brala do košíku, spolu s kajalovou bílou tužkou a setem na obočí. Cena linek se pohybuje od 65kč do 75kč. Náplň je 1 ml. Když jsem tuto informaci četla, řekla jsem si, že to jsou linky snad na týden, ale autorka článku psala, že jí vydržely dostatečně dlouho, snad čtvrt roku při každodenním používání! Co se týče výdrže, tak žádný problém. Kam linky "posadíte" ráno, tam linky najdete večer. Jednou, jen když jsem se rozplakala, tak se linka smázla. :)  Jejich pigmentace je víc, než dost dobrá. U většiny linek stejného typu se dočkám spíše šedé barvy, než-li černé, moc nebarví. Tyto jsou ale výjimkou!! Díky tenkému a dlouhému aplikátoru je aplikace jednoduchá, bez toho, aniž bych měla barvu někde jinde!!




P.S.: Pěkný den, krásky! 

A co vy? Jaké vlastníte linky? Jaké jsou podle vás ty NEJ? Máte s těmito zkušenosti?


Xo Nicol
,

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo