pátek 15. listopadu 2013

Essence crystal eyeliner

Jak se máte, andílci? :)
Dny strašlivě utíkají, je to až nemožné...Dnes tu pro vám mám článek týkající se make-upu, spíše tedy očního líčení. Před nějakou dobou, cca zpět 14 dní jsem si pořídila vysněné zlaté linky na oči. Něco obdobného jsem opravdu chtěla, zlatou třpitkatou tužku, nebo právě takové linky a Essence mi kápla do noty. V těch novějších produktech se právě objevily třpitkaté linky na oči zlaté, stříbrné a snad fialkové. Já volila ty zlaté, k momentálnímu ročnímu období se mi více zamlouvaly a více preferuji líčení v zlato-hnědých barvičkách. :) Od té doby je používám opravdu často, kombinuji je s klasickou černou linkou a výsledek je suprový. Nic extra výrazného, ale své kouzlo má, jelikož se linky nejen na slunci třpití a vytváří zajímavý vzhled..no však koukejte! :) (bohužel, foťák nezachytí to pravé kouzlo)







Opravdu tohoto nákupu nelituji.
Linky se bezproblémově aplikují, díky tenkému dlouhému štětečku. 
Tam, kam je nanesete je také večer najdete, výdrž je za jedna!! Žádné rozmazání, žádné obtisky!
Obsahují opravdu velké množství třpitek, takže viditelné jsou více, než dost.
A cena? Odpovídající kvalitě a provedení linek..v prodejně Rossmann cca od 59kč- 65kč!!




Já je prostě miluji!! Věřím, že poslední kus to opravdu není...v tom se mi Ess opravdu trefila do vkusu!!! Velké plus..
P.S: Pěkný den, krásky!!

A co vy?? Líbí se vám tyto linky+líčení? Vlastníte je také??

xo Nicol



2 komentáře:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo