pondělí 25. listopadu 2013

Inspiration / Weheartit.com

Jak se máte, andílci? :) 
Opět je tu začátek nového týdne..někdy bych si přála zastavit čas!..Dnes tak trochu odlehčeně, připravila jsem si pro vás opět další várku inspirativních obrázků z Weheartit.com. Já tu stránku zbožňuji, nemohu si pomoci..ty krásné obrázky všeho druhu. Každý je božský, každý je originál a já je jen hltám!! Každý popisuje něco jiného, na každém je podstatou jiný podmět, ale všechny jsou pro mě inspirací! :)
Vždy, když mě popadne bručoun (můj název pro špatnou náladu), tak zasednu k tomuto portálu a odreaguji se..Takže u toho v poslední době sedím celkem často! =D
Dost slov, hltejte se mnou!!!

P.S.: Pěkný den, krásky!


























Tak co říkáte? Líbí se vám příspěvky tohoto typu??

xo Nicol

2 komentáře:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo