úterý 14. ledna 2014

Olejíček na nehtovou kůžičku Miss Sporty

Zdravím, zlatíčka! Jak se máte??
Dnes pokračujeme v péči o nehty s MS! V předešlém článku jste se mohli seznámit s produkty- laky pro lepší a kvalitnější nehty, nyní opět pokračujeme a to s novým olejíčkem na nehtovou kůžičku!
Horká barva bude vypadat nejen skvěle, ale neh. kůžička přesně taková i bude! Nail Expert olejíček napomáhá změkčovat hrubou a nezdravou nehtovou kůžičku! A výsledek? Čisté, zdravě vypadající nehty. Nádhera!!


Tento olejíček používám podle potřeby, když si vzpomenu. Po nalakování nehtů, když jsou dostatečně suché, použiji olejíček kolem nehtu a poté chvilku masíruji, dokud se dostatečně nevsákne. Díky lesklému vzhledu vypadají nehty krásně a zdravě!!



Olejíček Nail Expert taktéž jako jeho "kolegy" seženete v drogeriích Rossmann a DM za skvělou cenu také od 60kč do 70kč. 

P.S: Pěkný den, krásky!

A co vy? Máte zkušenosti s touto péčí? Používáte oleje na nehty?

xo Nicol

4 komentáře:

  1. Nehtíky máš opravdu skvostné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denis, děkuji! :) Snažím se, ale teď mě popravdě trochu zlobí! :)) N.

      Vymazat
  2. Gel na nehtovou kůžičku mám od Viadermu a jsem s ním celkem spokojená. A taky se přidávám k pochvale nehtů - co já bych za takové dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dříve nepoužívala, ale za tento jsem ráda :) Děkuji i tobě. N.

      Vymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo