čtvrtek 2. ledna 2014

R.a.n.d.o.M |8 (VÁNOČNÍ)

 Zdravím andílci v novém roce! 

Svátky jsou pryč a já si konečně oddechla...jediné, co mi po nich zbylo, jsou kila navíc! Tak už abych zase začala ten "povánoční" kolotoč diet! :)) Jak jste si užili svátky vy?

Dnes mám pro vás připravený Random plný fotek, které jsem pořídila během těchto svátků. Některé jste mohli vidět na Insta, jiné zase na FB..
Brzy zase zde! :))

P.S: Pěkný den, krásky!
















Líbí se vám fotky? Jaké jste měli svátky vy?..

xo Nicol


5 komentářů:

  1. zase musím pochváliť tie tvoje svetielka na okne :) to si musím tiež spraviť :P a tí plyšoví macíkoviaaa:)))):*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji zlatíčko, taky pořád svítím! :)) a medvídci? lepší jak chlapi! ;)
      Nicol

      Vymazat

  2. Hi,
    Nice blog and post :) If you want visit and follow my blog?
    Kiss from Portugal

    Pedro Costa
    http://cultopelocorpo.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo