neděle 3. srpna 2014

Cirkus všude, kam se podíváš..

Krásnou neděli, andílci! :)
Jak jste si užili víkend?
Dnes mám pro vás opět lakovací post. V poslední době jich je více a to tím, že je léto a ráda měním barvičky a proto stále lakuji, lakuji a lakuji....:) Dnes další z novějších laků a to barevný...takový jak říká mamuša cirkusácký! ;)


Jelikož  v něm najdete růžové, modré, zlaté a bílé třpytky, tak jsem ho kombinovala s růžovým neonovým a modrým lakem. Kombinace se myslím povedla :)
Já je miluji a nelituji jejich pořízení, jelikož na léto jsou TOP. Mimochodem stále nekončím...do sbírky se přimíchaly ještě modrý, stříbrný a červený..a bude ještě jeden! 





Jak se vám líbí tyto laky a kombinace, kterou jsem volila? Přijde vám to také "cirkusácké"? :)

P.S.: Pěkný den, krásky!

xo Nicol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo