čtvrtek 21. srpna 2014

GEL nails at home

Pěkný den!
Možná trochu opožděně, ale přeci...Stále jsem váhala, jestli zakoupit sadu dosti známou od Essence "Gel nails at home". Jelikož jsem troubu měla už z dávné doby, kdy jsme si pořídila sadu na domácí gelové nehty, tak by investice nyní nebyla tak vysoká. Protože recenze byly všelijaké..stále jsem to oddalovala. Z důvodů podzimních novinek, značka dala do výprodeje několik produktů, mezi ně patřily i gelové laky a ostatní příslušenství. Neváhala jsem a za cenu 29.90kč jsem brala vše!


Nefotila jsem celou sadu, myslím, že tu už dobře znáte. Jde o mé zkušenosti a poznatky.
Volila jsem nenápadné, světle růžové (GS STARS 07 Princess). Vše jsem provedla podle návodu a pozorování mohlo začít. Krásných 10 dní uplynulo a nehty stále v slušném stavu. Pouze špičky na některých nehtech lehce oloupané (viz. ukazováček na druhé fotce). 




10. den jsem vzala pilník a "dřívko" a ničení mohlo začít. Některé vrstvy jsem sloupla celé, jiné se potrhaly, ale vše šlo krásně dolů. Měla jsem obavy, že když použiji slupovací gel, tak se ihned budou odlupovat, ale nic takového nepřišlo!
Nehty byly lehce poničené, ale nic zásadního. Dopřála jsem jim dvě vrstvy zpevňovače a mohla jsem opět lakovat.
Čas od času gel-lak použiji, ale pro mě- lakovacího maniaka bylo těch 10.dní bez lakování skoro utrpení...:D hihi



A co vy? Máte zkušenosti s touto, či jinou sadou gel-laků?

P.S: Pěkný den, krásky!

xo Nicol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo