čtvrtek 21. února 2013

Golden Rose Mania

Posílám pozdrav všem! =*
Dnešní článek bych chtěla věnovat mé nové lásce..no, oni jsou totiž dvě! :) Takže jdeme na to- lakovací post je tu!

Jak jsem psala v minulém týdnu, byla jsem s kamarádkou v Ústí, kde jsem si pořídila 4 kusy nových laků.
Dva z nich byly značky Golden Rose a další dva Miss Selene. V dalších dnech, kdy se mi starý lak sloupal, ihned jsem věděla jaká kombinace laků bude následovat..

Než nanesu barevný lak, opět použiji podkladový zpevňovací od Sally Hansen.


Poté je na řadě má nová láska-Golden Rose Rich Color č.07, barva je jahůdková, něco mezi červenou a růžovou. Co se týče konzistence, tak musím jen a jen chválit. Není ani hustý, ani řidký, proto jeho nanášení je jedna radost a tím spíš, když štěteček je široký a plochý! Takové mám nejraději. Musím říci, že překvapena jsem byla i s krytím tohoto laku. Myslím, že dostatečně stačí jen jedna vrstva! Pro dokonalý a výrazný vzhled použijte dvě, ale nutností to určitě není..však uvidíte! :) Když bezproblémově během chvilky zaschne, následuje top coat. Na prsteníček přijde má druhá třpytivá láska!! Golden Rose Jolly Jewels č.112! Úžasný, dokonalý, překrásný a třpytivý!! Takový je tento lak! Když jsem přišla do prodejny, nevěděla jsem jaký si z této řady vybrat..Všechny jsou úžasné, dokonalé, bezchybné. Kamarádka mi poradila a tento byl po chvilce v nákupním košíku. Na prsteníček jsem ho musela nanést ve 2 vrstvách a to jen z důvodu, že není barevný, jen průhledný a obsahující velké množství třpytek..Když říkám velké množství, tak to opravdu velké množství je! :) Žádný z těch třpytkatých laků, co nanesete na nehet a máte tam max.5 kousků třpytiček! Co se týče sundavání tohoto laku, to už je peklo, ale ne, pokud znáte metodu odlakovávání s alobalem!--> např. zde! :))
Olalá....výsledek je tu!!

P.S.: Pěkný den, krásky!





A co vy? Jak se vám tato kombinace laků líbí? Znáte tuto značku??

Nicol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo