sobota 9. února 2013

Show your feet

"Kdo si hraje, nezlobí"
Máme tu sobotu a s ní další post..."lakovací post"! :)
 Dnes vám představím kombinaci laků od Essence, kolekce SHOW YOUR FEET. 


Po odlakování starého laku, si nanáším na nehty zpevňovací zázrak od Sally Hansen!!
Nechám pár minutek uschnout a jdu na další vrstvu barevného laku..

                                  
Nalakuji si kombinaci laků show your feet. Jedním z nich je 20 sweet candy pink a druhý 17 lemon sorbet. Laky se nanášejí velmi pěkně. K plnému krytí bez pruhů jsou potřeba 2 vrstvy. Štěteček je plochý a širší, takže pro mě jednička! Co se týče rychlosti schnutí, tak patří mezi ty, kterým stačí jen 2-3 minutky a je témeř suchý. S výdrží jsem také velice spokojená. Myslím, že samotný lak vydrží cca 2-3 dny, ale pokud ho zafixujete kvalitním top coatem, klidně tyto barvičky mohou zdobit vaší ruku až 6 dní!!



Když je lak dostatečně suchý, nanesu poslední vrstvu top-coatu.
Mezi mé jedničky patří Essence nail art sealing top coat.
S jeho pomocí barevný lak vydrží mnohem déle!!


...a zde je výsledek! :)


P.S.: Pěkný den, krásky!

A co vy? Máte zkušenosti s touto kolekcí?? Co říkáte na kombinaci barev?

Nicol




2 komentáře:

  1. Jů, to je hezoučké. Když já na takové výtvory nejsem vůbec šikovná:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Dříve jsem také na takové "hraní" neměla pomyšlení, jelikož jsem neměla dlouhé nehtíky a ani čas nebyl.Teď, když mám trochu času, tak experimentuji a hraji si s barvičkami..:)

      Vymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo