úterý 26. února 2013

Please!!..summer and sun!

Pohodový úterní podvečer! :)
Jelikož už mě nynější počasí nebaví a dosti nudí, brouzdala jsem počítačem a hledala fotky z léta. Fotky barevné, teplé a plné slunečních dnů! Ach, už aby to tu bylo!! Nemohu se dočkat, až vysvitne první paprsek slunce! Nepatrně mě to ovlivnilo a chtěla jsem dnešní článek mít barevnější a veselejší, zároveň jsem chtěla úterní post věnovat mým doplňkům..ať už náušnicím, prstýnkům, náhrdelníkům, či ozdůbkám do vlasů. Rozhodla jsem se tedy pro náušničky, ale ne všechny, jen peříčkové a to díky jejich barevnosti. Zbytek mé sbírky, někdy příště :))

Peříčka jsem si zcela zamilovala až minulý rok. Dříve jsem měla jen jedny, které jsem ještě dostala jako dárek. Minulé léto, kdy se tato "móda" rozjela jsme s kamarádkou přišly na krámek, kde měli stojan plný barevných peříček za hubičku. Skoro při každé návštěvě jsme si pořídily jinou barvičku. Léto nám uteklo, barevná peříčka zmizela a já se těším, až se opět ukáží ve své kráse v našem milovaném krámečku! :))
Už aby to bylo tady...slunce, barvy a teplo!!

P.S.: Pěkný den, krásky! :)

Zde jsou..

První úlovek z loňského roku...

pak už to šlo samo..

další a další...

....pěkně ve všech barvičkách

...a různé druhy

Nejbarevnější mé lásky :)

Už ať je tu! SUN, Sun, sun!!! :)


A co vy? Máte rádi peříčkové náušničky?? Těšíte se na léto??


Nicol










6 komentářů:

  1. zbožnuji peříčkové naušnice :) mám jich spousty a určitě si chci ještě v nějakých barvičkách pořídit :) jak máš ty tmavě modré tak mám červené a chtěla bych v mint barvičce :) ráda bych tě pozvala ke mě na ga o matující vyrovnávací krém od lavery :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) jsou úžasné na letní nošení k barevným outfitům! Dodávají šmrnc celkovému vzhedu..v mint barvičce budou určitě také krásné. Ráda okouknu tvůj blog i ga! :) děkuji za pozvání.

      Vymazat
  2. Peříčkové náušnice nevlastním, ale moc se mi líbí:)! Jsou opravdu letní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji si na léto alespoň jedny pořídit! :)

      Vymazat
  3. Máš krásnou pírkovou sbírku:*

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo