sobota 2. února 2013

Plesová sezóna

Dnešní post věnuji včerejšímu večeru. Respektive včerejšímu plesu, na kterém jsem byla s mojí kamarádkou. Jelikož to byl v tomto roce můj první ples a zatím také poslední, tak jsem se na něj neskutečně těšila! Jenže k tomu, aby jsem si ples užila na 100% mi bránila nejedna věc, jak jsem se zmiňovala ve čtvrtečním postu, už se mě celý týden drží migréna a mám pocit, že i nějaký bacil! Jelikož hlava mi bušila celý večer do rytmu hudby, v krku jsem měla neznámého parazita, tak ples jsem opouštěla už o půl jedné. Když pominu tyto dva fakty, tak ples byl pěkný a hlavně jsem tam byla s tou mnou zmiňovanou kamarádkou! Nevím, zda mám takový pocit jen já, ale přijde mi, že už plesy nebývají, co dříve...

..a teď k outfitu! Měla sem jasno ihned. Šatičky nebyly tolik okoukané a známe, tak jsem neváhala a vybrala si je. To samé botičky. Moje lásky! Tyto krásky, jsem si minulý rok pořizovala na můj maturitní ples, ale bylo mi řečeno, že se nehodí k mým jemným maturitním šatům a že v nich nevydržím absolvovat vše, co se během celého večera koná. Tak jsem je tedy uklidila zpět a vždy je ukážu světu při jiné podobné příležitosti...třeba jako byl tento ples! Horší už to tedy bylo s účesem. Rovné, vlnité, to zase bylo dilema. Na poslední chvíli to rozhodly natáčky. Pak už jen nalíčit, doladit plesový outfit doplňky a plesalo se!

P.S.: Pěkný (víkendový) den, krásky!

Detail šatiček, doplňků a psaníčka

Mé krásky milované

První prsten v akci
Druhý prsten v akci




A co vy? Jaký byl váš letošní ples?..a co šaty? Dlouhé nebo krátké?..a vlásky? Vlnité, či rovné? Plánujete další do rána protancovaný ples?



Nicol

2 komentáře:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo