úterý 19. února 2013

Valentine's Day make-up

Zdravím! :)
Dnes jsem se chtěla podělit s článkem o líčení. Jak jsem se už zmiňovala, tak mi dorazily v minulém týdnu paletky se stíny od MUA, byla hned příležitost, tak jsem jejich úžasné barvičky vyzkoušela a začala s nimi experimentovat! 

Příležitost jsem měla ihned na svátek zamilovaných. Tento den, jsem na sebe oblékla vše v červeno-růžových barvičkách a navěsila na sebe "srdíčkové" šperky. Následovalo tedy i líčení v těchto odstínech!..


bez blesku
Nejdříve jsem na víčko nanesla podkladovou bázi od MUA. Podle mě stačí k tomu, aby stíny zůstaly ve stavu, jakým mají zůstat. Poté jsem začala líčit od nejtmavší (vnější strana víčka), až po světlou (vnitřní strana víčka).
Barvičky jsem míchala z obou paletek. Myslím, že se k sobě perfektně hodí a doplňují se, pokud na mě barvy z patety Poptastic moc "křičí", utlumím je zářivými barvami z Gitterball..Použila jsem tedy černou(1) z paletky Glitterball, dále zesvětlovala 1, 8 a 10 z Poptastic. Jelikož tyto barvy byly výrazné, "přemázla" jsem celé víčko 7 z Glitterball a vnitřní koutek se spodní linkou z té samé palety zvýraznila 8!
Poté už jen přišla na řadu královna řasenka!! :))
Olalá! Zde je výsledek...


s bleskem

s bleskem



Poptastic palette

Glitterball palette

Je radostí  se líčit těmito paletkami a jejich barvičkami! Pokud to jde, snažím míchat odstíny a vytvářet různé kombinace barev..Už se těším na léto, až líčení bude odpovídat tomuto období a tak bude výraznější! :)

P.S.: Pěkný den, krásky!

A co vy? Jak se vám toto líčení libí? Rádi míchate více barev stínů a nebojíte se křiklavých barviček, nebo raději používáte přirozené odstíny??


Nicol

2 komentáře:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo