čtvrtek 14. února 2013

MUA je doma!! =*

Minulý čtvrtek jsem psala článek o objednávce kosmetiky MUA! Je tu další týden úterý a balíček je doma!!
Ačkoliv se nejdříve připletly malinkaté problémy při placení (jelikož byl nápor na jejich stránku) a tím se objednávka o pár dnů opozdila, tak zboží bylo dodáno překvapivě rychle

Konkrétně jsem objednávala kosmetiku, o které jsem psala zde!!

Teď k balíčku...Jelikož má (stále zmiňovaná) kamarádka..hi :D už měla s objednávkou od MUA zkušenosti, tak to vše zařídila a já si zboží vyzvedla až u ní. Když mi napsala, že je vše doma, ihned jsem se rozjela ji navštívit.

Takto balíček dorazil..



Vše bylo jednotlivě zabalené v "bublinkovým" obalu, aby zboží nebylo poškozené..


 A zde je kosmetika má a mé kamarádky pohromadě! =**


Zde jsou mé dvě paletky 12ti očních stínů, lesk na rty, base pod make-up a lak na nehty.


...v budoucnu se určitě podělím o líčení s těmito produkty! :)

P.S.: Krásného Valentýna, VŠEM!! =*


A co vy? Jaké máte zkušenosti s kosmetikou od MUA? A co říkáte na paletky očních stínů? Experimentujete s barvami těchto stínů?


Nicol

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. :) Velké radosti, nemohla jsem se dočkat a nyní jsou doma :) Už se těším na příští nákup :))

      Vymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo