úterý 12. února 2013

Víkendové (večerní) líčení

Krásný den, všem! Dnes tu pro vás mám ukázku líčení očí, které jsem vytvořila o víkendu, když jsem se připravovala do práce. Píši večerní, jelikož pracuji za barem a tak jsem se nebála "přitlačit" na černý stín a je malinkato výraznější, než líčení všední.
K černé jsem přidala modré stíny, které mám doma už dlouhou dobu. Hnedka, co jsem stíny tehdy dostala, mi upadly na zem a byl z nich prášek (miluji ten moment)! V ten okamžik jsem je uklidila a nepoužívala. Když jsem nedávno opět na ně narazila, tak jsem si řekla, že úplně k zahození nejsou a třeba jejich nanášení bude snadnější....


Pátek: Líčení je tvořeno černým a modrým stínem především! 
K této kombinaci jsem také použila modro-zelenkavou tužku na linku vnitřního oka.
Pak už jen na řadu přišla řasenka v pořádných 2 vrstvách.


Sobota: Sobotní večer jsem byla v barvách, co nikdy nic nezkazí-bíle a černé.
Proto jsem oči kombinovala stříbrným a černým stínem.
Opět jsem černý stín použila na vnější stranu oka (kouřový efekt) a stříbrný na vnitřní. 
Ráda ho používám samotný, nebo doplňuji jiné barvy, jelikož má vysokou pigmentaci.


Do budoucna se určitě k líčení vrátím, jelikož čekám na nové paletky od MUA a myslím, že nejsou poslední. 
Polepším se s kvalitou fotek a budu více experimentovat, co se barviček týče. Čeká nás také léto a tudíž i líčení plné barev! :))

P.S.: Pěkný den, krásky!

A co vy? Používáte "živější" barvičky na líčení i v zimě, nebo hrátky s barvami necháváte na sluneční dny?

Nicol


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo